środa, 3 lipca 2019

Mamy 7 tygodni!


*   *   *

Nasze najdroższe szkraby to już duże dzieciaki.
Dorodne, mądre, wspaniałe!

W ostatni piątek w naszej hodowli odbył się odbiór miotu tzn. ocena szczeniąt pod kątem zdrowia, eksterieru i odchowu.
Maluszki zostały dokładnie obejrzane przez komisję, opisane, a wszystko znalazło się w protokole z przeglądu miotu.

Jestem bardzo zadowolona z doskonałej oceny naszych maluszków. To co usłyszałam o moich maluszkach potwierdza to co już czułam gdzieś "podskórnie" - to wyjątkowe maluchy.

*   *  *

Po odbiorze miotu mój rodzimy oddział Związku Kynologicznego w Polsce, wystawi metryki dla każdego szczeniaczka. Nowy właściciele otrzymają metryczki, które w przypadku rejestracji szczeniaczka przez nowego właściciela będą podstawą do wystawienia rodowodu. Metryka jest niczym innym jak potwierdzeniem pochodzenia maluszka.

*   *   *

Wczoraj szczeniaczki były także po raz trzeci odrobaczone.

*   *   *

Nasze maluchy rosną jak na drożdżach. Zabawy na świeżym powietrzu i pełna micha ewidentnie im służą.

Waga szczeniaczków w 7 tygodniu życia:

JA FRIDA    4.300 g.
JUNO           3.900 g.
JAGODA      4.100 g.
JUKKA        4.000 g.
JURAND      4.000 g.
JANKIEL     4.600 g.
JASKIER     4.300 g.
JAWOR       4.000 g.
JANTAR      4.000 g.

*   *   *

To już ostatni tydzień, kiedy maluszki są razem. To też ostatni tydzień dla mnie by móc się nimi nacieszyć. Uwielbiam je. Oczywiście będę za nimi tęsknić, ale z drugiej strony radością będzie widzieć jaką frajdę niosą swoim nowym rodzinom.
Będę czekała na wiadomości o naszych maluchach, jak rosną, rozwijają się i jak zmieniają się w super psiaki, którymi na pewno się staną.
W przyszłym tygodniu wyjeżdża już część maluchów.

Póki co mamy jeszcze trochę czasu dla siebie.


*   *   *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz