czwartek, 11 kwietnia 2019

TAK TAK TAK czekamy na maluszki Totti i Lindora ❤

*   *   *   *   *

Totti jest w ciąży!
Moja Najsłodsza Iskierka będzie mamą. Już nie mogę się doczekać tych słodkich kuleczek, wśród których - mam nadzieję, jest moja brązowa (po tatusiu) kuleczka. 

Ale po kolei.

W piątek usg brzusia naszej Totti potwierdziło ciążę. Tak jak w przypadku poprzednich ciąż moich dziewczyn, jeżdżę na konsultacje "ciążowo-położnicze" do pani dr Ani Białkowskiej, która nie dość, że jest specjalistką w zakresie prowadzenia ciąży i odchowu szczeniaczków, to - co chyba najważniejsze uwielbia wszystkie kudłate stwory nie mniej niż ja.

Oczywiście Totti - jak na gwiazdę przystało, została otoczona wianuszkiem pań lekarek, stażystek             i asystentek. 
No tak - kochają ją wszyscy 😋

Jakaż była moja radość, kiedy na ekranie monitora zobaczyłam okrąglutkie kuleczki a w nich ich malusich mieszkańców - są, nasze szkrabiki. 
Pani Ania włączyła przez głośnik dźwięk bicia serc maluszków ….. ah miód ma moje uszy. 
Mamy oczekiwać licznego miotu, tak więc jest szansa, że ostatni miot (trzeci) może być jej najliczniejszym.



Nasze króliczki

Dodatkowo Tottisia miała jeszcze zrobione badanie poziomu progesteronu, byśmy mieli pewność, że nie mamy do czynienia z zagrożoną ciążą. 
Wynik potwierdził, że wszystko jest w jak najlepszym porządku.

*   *   *   *   *

Oczywiście Totti opuściła gabinet w nowej fryzurze - z zaplecionymi warkoczykami.... a jakże drogie panie weterynarki 😃


*   *   *   *   *

Dzisiaj mamy 30 dzień ciąży. 
Rozwiązania mamy spodziewać się około 14 maja. Za nami już poranne mdłości - czas pogodzić się z miską.

Tymczasem.

1 komentarz:

  1. Cudowne kuleczki ! ;) odliczamy dni i przesyłamy mamusi dużo sił co by poranne mdłości nie męczył zbyt długo ;)
    Buziole ze Szwecji ;)

    OdpowiedzUsuń